BY BLOGG PLATSEN

Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

Tunes of Words

Av Alexander Mickelsson - 12 juli 2012 23:39

Hej, för er som inte vet ännu så är den nya låten ute och heter tills vidare "Tunes of Words". Jag håller på med sångtexten ännu så det lär dröja innan det lär komma någon sång till den men lyssna gärna och säg vad ni tycker musikaliskt. Jag känner mig nöjd med den men det kan hända att det blir några ändringar längre fram.


jag kommer inte göra något längre inlägg idag utan jag vill bara meddela att den nya låten är klar och att ni kan lyssna på den på min soundcloud sida (som är mycket bättre än myspace!) länken har ni här nedan, skriv gärna vad ni tycker, dåligt som bra! 


http://soundcloud.com/alexander-mickelsson/tunes-of-words



Sen vill jag även säga att det går framåt med knivarna, jag har gjort grunderna färdigt på min kniv så just nu så har jag börjat på med Arvids kniv, jag har inte kommit någon längre bit så det finns inga bilder och sen får vi se imorrn om jag åker till Luleå eller om jag blir kvar här uppe...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander Mickelsson - 2 januari 2014 06:28

Morgonstund har guld i mun, det är en arbetsdag och kaffekoppen är laddad, jag är laddad för ännu en ny dag. Förra året slutade riktigt uselt men året i sig har varit ganska kasst av några olika orsaker som jag inte tänker gå in på i detalj men det ...

Av Alexander Mickelsson - 7 november 2013 23:58

        Vi gör ett nytt försök, sist jag skulle lägga upp ett inlägg så försvann hela f*nskapet och all lust till att skriva här på bloggen försvann och så har det varit nu ett tag. Nu ska jag banne mig göra ett inlägg för att berätta hur det gå...

Av Alexander Mickelsson - 28 september 2013 08:11

God morgon, tänkte bara göra ett relativt kort inlägg så här på morgonkvisten! Funderar på att beställa en ny ring, vilket är ganska konstigt för förr hade jag aldrig ring men nu så har jag så många tror att jag är förlovad (vilket tyvärr inte är...

Av Alexander Mickelsson - 25 september 2013 16:31


Inte blir det mycket gjort nu, jag arbetar eftermiddag och dagarna bara flyger förbi. Jag har inte varit ute i skogen på hela helgen och veckan, dels för att jag gjorde en snabb dagsutflykt till både Haparanda för att hämta däck och sen till Luleå fö...

Av Alexander Mickelsson - 20 september 2013 09:05


Ett ganska så sent "äntligen" här i bloggen, men så är det och orsaken kan ni ju se på bilden här ovan. Jag har promenerat ute i skogarna i hopp om att kanske få syn på en skogsfågel varav endast en orre har synats, sen fick jag även syn på skogsfåg...

Ovido - Quiz & Flashcards