BY BLOGG PLATSEN

Alla inlägg under januari 2014

Av Alexander Mickelsson - 2 januari 2014 06:28

Morgonstund har guld i mun, det är en arbetsdag och kaffekoppen är laddad, jag är laddad för ännu en ny dag. Förra året slutade riktigt uselt men året i sig har varit ganska kasst av några olika orsaker som jag inte tänker gå in på i detalj men det gör det nya året bara bättre, hoppas jag

Misstro inget, jag är glad och njuter lika mycket av livet för det men jag liksom många andra har upplevt saker som man helst hade haft annorlunda än hur det blev men jag ser fram emot det nya året som det år då jag ska lyckas med det mesta jag antar mig göra. Jag ser redan fram emot vinterns alla skoterturer på isen för att pimpla och jag hoppad även att jag får starta mina hockey träningar för UIF, vårens förhoppningar, sommarens alla byggen och fisketurer och hösten, ja hösten ska bli den bästa jakten jag varit med om för nu JÄVLAR ska jag fälla den där trofé älgen som jag blivit berövad alla dessa år jag haft jaktlicens.

Ja det kanske inte ser mycket ut för världen men mina förväntningar och förhoppningar i år är stora och önskelistan är ju inte direkt klar, jag är mer en dag för dag människa, jag tycker det oftast är bäst för då njuter man mer och lever för dagen än om man alltid jagar dom där långsiktiga målen. Jag ska iväg och jobba nu men jag ska försöka skriva ett till inlägg senare idag men mina blogg löften brukar inte hållas så ha förståelse, hejpa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


BYA BLOGGEN!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards