BY BLOGG PLATSEN

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Alexander Mickelsson - 23 juli 2012 19:49

 

Alice (Foto av: Bella Johansson)


Helgen i Kompelus blev inte riktigt vad jag hoppades på, det började bra med att åka till Kompelus och ta det lugnt men jag kände mig så trött på fredagen efter jobbet efter att ha bastat med en arbetskollega. På lördagen så for vi till Pellos i Finland för att kolla läget där och shoppa lite på olika skrotaffärer och järnaffärer. Jag kände mig så tung och sov för det mesta i bilen och när vi kom tillbaka till Kompelus så jag sov ännu mer och det visdae sig att jag åkt på feber och mest troligen på halsfluss.


Jag har inte hunnit göra något på kniven i helgen och det gör mig frustrerad eftersom jag vill göra den klar nu, jag ska mest troligen hjälpa farsan att hämta virke imorrn på lakapää i Gve om jag orkar förstås men det vore bra att komma ut lite och då kan jag passa på att köpa lite långsamt härdande exposy lim till kniven och sen ska jag hålla koll på brickor som jag kan använda till kniven sen så ska det bara vara att limma ihop allt. 


Förutom att ha sovit bort större delen av helgen så har jag hunnit beställa hem lite saker som t,ex en svart Iphone 4S, jag behöver nog inte säga så mycket mer eftersom dom flesta av er har en Iphone och jag köpte en för att den är enklare att handskas med än en htc och sen är det ju en bättre kamera som jag kan använda när man far ut i skogen. Min htc har börjat krångla efter att jag tappade deni garaget i en vattenpöl och jag har ingen bra erfarenhet av att lämna in mobiler på rep så det är lika att köpa en ny mobil.


Nu ska jag vara barnvakt åt lilla Alice som ni ser på bilden ovan medans hennes föräldrar är på bilbingo i Tärendö och det ska bli riktigt roligt, hon är så lugn o fin så det kommer inte vara något större problem. 


Men nu måste jag gå, ni får ha det så bra

Hejpa!

Ovido - Quiz & Flashcards