BY BLOGG PLATSEN

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Alexander Mickelsson - 20 november 2012 23:08

   


Nu har jag målat om i köket och så här blev resultatet, riktigt snyggt enligt min åsikt och det känns fräschare och snyggare nu än den tidigare orange gula färgen.


Att måla om i köket tog inte mer än nån timme så då har jag haft tid att städa till och fixa några andra saker som disk, tvätt och fylla på vatten dunkarna. Sen på kvällen så har jag kollat på hockey som blev en tragisk historia så det får jag ta på min LHF blogg som ni kan läsa senare, länken finns här längre ner.

Imorrn så ska jag kolla hur färgen blev eftersom det är svårt att hitta dom där små fel fläckarna där man glömt att måla tillräckligt på men just nu ser det riktigt bra ut och ger hela huset en renoverad känsla. Jag längtar tills jag får börja laga maten här.


http://lhf2012.bloggplatsen.se/


Imorrn så har jag inga planer, så jag hoppas att jag kan ta mig ut i skogen innan det blir mörkt. Jag hade velat ta några snygga bilder med kameran. Men vi får se!


   


Ha det så bra så hörs vi imorrn, glöm inte bort att läsa min Luleå Hockey blogg!

Hejpa...

Ovido - Quiz & Flashcards