BY BLOGG PLATSEN

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

huset på SV8

Av Alexander Mickelsson - 30 oktober 2012 23:12

  

Här ovan så ser ni en modell på hur mitt lilla hus ser ut så att ni kan se på bilderna och få en liten uppfattning om var i huset bilden är tagen ifrån. Det enda som saknas på modellen är fönstrerna och möblerna men dom ser ni ju på bilderna. Jag ber om ursäkt för den mörka och lite dåliga kvaliten på bilderna men det blev en snabb foto shoot så att säga. Här är dom! Det finns en beskrivning under varje bild på varifrån jag tagit fotot.

 

  

När man kommer från altanen och in till klädrummet!

 

 

Klädrummet med jackor/skor

 

 

Klädrummet, den här delen blev renoverad idag då jag har kapat skivan där mössorna/kepsen ligger så att jag har fått plats med vapenskåpet, det röda skåpet har jag skruvat dit för att ha batterier, el-proppar, plåster/bandage och allmäna bra-ha saker.

 

 

Hallen från när man står i klädrummet

 

 

hallen från när man står i köket, här finns min kamin til höger, min byrå och till vänster så finns städskåp, klädskåp, kylskåp!

 

 

en del av köket och vardagsrummet från när man står i hallen!

 

 

Köket från vardagsrummet!

 

 

Vardagsrummet från köket!

 

 

Den här bjuder jag fan på, mitt kylskåp som känns lite malplacerad men det känns ändå rätt! haha...

 

 

Min kamin som är helt fantastisk, jag eldar lite grann med den här så håller den värmen trots vintern utanför och då har jag inte ens elementen på för att spara på ström!

 

 

Sovrummet från vardagsrummet

 

 

Sovrummet, dator bordet som sällan använts!

 

 

Sovrummet!

 


Så där, det var den rund turen. huset är inte stort (42 kvm) och räknas väl egentligen som stuga men eftersom jag är adresseread hit så räknas det faktiskt som ett hus men ni som vet hur mycket jag har lagt ut för det plus hela gården vet att det är jävligt mycket för den lilla slant jag gav. 


Här bor jag och jag hoppas att ni tyckte om det, jag trivs som bara den här och hoppas att ni som känner mig kommer och hälsar på snart så att ni får se det i verkligheten, för man får aldrig en riktigt helhets bild av att kolla på foton.

Det här inlägget har varit ganska eftertraktad så jag hoppas att jag levererade vad ni önska och jag ska även fara ut i byn och fota lite så att ni får se hur byn ser ut och där kommer jag att att ta foton på UIF kansli, hockey rinken, fotbolls planen, basket planen, delar av byn och bya kiosken samt affären! Fortsätta läs...


På bilden nedan så lyckades jag ta ett foto på en vit hermelin som jag bjuder på!

 

 


Hejpa!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander Mickelsson - 2 januari 2014 06:28

Morgonstund har guld i mun, det är en arbetsdag och kaffekoppen är laddad, jag är laddad för ännu en ny dag. Förra året slutade riktigt uselt men året i sig har varit ganska kasst av några olika orsaker som jag inte tänker gå in på i detalj men det ...

Av Alexander Mickelsson - 7 november 2013 23:58

        Vi gör ett nytt försök, sist jag skulle lägga upp ett inlägg så försvann hela f*nskapet och all lust till att skriva här på bloggen försvann och så har det varit nu ett tag. Nu ska jag banne mig göra ett inlägg för att berätta hur det gå...

Av Alexander Mickelsson - 28 september 2013 08:11

God morgon, tänkte bara göra ett relativt kort inlägg så här på morgonkvisten! Funderar på att beställa en ny ring, vilket är ganska konstigt för förr hade jag aldrig ring men nu så har jag så många tror att jag är förlovad (vilket tyvärr inte är...

Av Alexander Mickelsson - 25 september 2013 16:31


Inte blir det mycket gjort nu, jag arbetar eftermiddag och dagarna bara flyger förbi. Jag har inte varit ute i skogen på hela helgen och veckan, dels för att jag gjorde en snabb dagsutflykt till både Haparanda för att hämta däck och sen till Luleå fö...

Av Alexander Mickelsson - 20 september 2013 09:05


Ett ganska så sent "äntligen" här i bloggen, men så är det och orsaken kan ni ju se på bilden här ovan. Jag har promenerat ute i skogarna i hopp om att kanske få syn på en skogsfågel varav endast en orre har synats, sen fick jag även syn på skogsfåg...

Ovido - Quiz & Flashcards